الرئيسيةبحـثالتسجيلالمجموعاتدخول

نتشرف بزيارتكم
سيتم التحويل خلال 10 ثوانى


 

    منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad :: •.♥.•°¨'*·~-.¸¸,.-~ واحة الإبداع الحر ~-.¸¸,.-~*'°•.♥.•° :: !{ إبداع القصة والمقال ..

  
شاطر | 
 
 

 يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعمحتوى الموضوع

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر   الإثنين يناير 24, 2011 8:37 pm

اخوتى الاعزاء متابعى يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن اولا اعتذر لكم على تاخرى فى الكتابه وذلك نظرا لعدم توفر الوقت لدى وذلك لظروف عمل خارجه عن ارادتى
والان نتابع سويا الحلقه الثانيه عشر من اليوميات ارجو ان تنال اعجابك
الحلقه رقم


12

رجع عمكم السطوحى ومراته من عند الحاجه منيره امه وكان مزاجهم اتحسن لما اتطمنو عليها وعرفو انها كويسه وبعد ما خلصو مصالحهم والعيال راحو يذاكرو فى اوضتهم وهما بقى قعدو سوا يتكلمو
فقالت محاسن لعمكم السطوحى
هو احنا فى شهر كام دلوقتى ياسطوحى
احنا فى شهر 1 اشمعنى يعنى
بفكر يعنى لسه اد ايه بس
فى مناسبتين مستنياهم
ايه ناويه تولدى بدرى شويه يعنى وللا ايه
هههههههههههههههه انا حتى لو حبيت اولد هو يعنى الواد حيرضى
امال بتفكرى فى ايه يعنى ربنا يستر عليا لما بتشغلى دماغك يبقى بتدبرى مصيبه
انت على طول كدهو ما تطول بالك وابلع ريقك كده يا اخى
طيب قولى بقى بتفكرى فى ايه
انا بستنى يومين
ايه هما اليومين دول بقى
14 فبراير و21 مارس
وايه اللى فى اليومين دول يعنى عشان تستنيهم
يوم 14 فبراير الفلنتاين ويوم 21 مارس عيد الام
ويطلع ايه الفلنتينو كده كمان
هههههههههههه اسمه الفلنتاين ياسطوحى
فلنتاين فلنتينو يطلع ايه ده
ده عيد الحب يا حبيبى
بقولك ايه انا الفار بيلعب فى عبى لما بتقولى يا حبيبى دى وبعرف ان فى مصيبه جايه فى السكه
كده برده ياسطوحى
المهم ماله بقى الفلنتاين ده
ده عيد الحب يعنى كل واحد بيجيب هديه للى بيحبه ويقوله كلام حلو
طيب ممكن اعرف حاجه بقى
نعم
انت المهم عندك بقى الهديه وللا الكلام الحلو
الاتنين يا سطوحى
انا قلت كده برده لازم فى مصيبه وغرامه وراك
طيب وايه يعنى ياسطوحى خساره فيا
لا خساره عليا
كده برده يعنى مش بتحبنى
سيبك انت بس قوليلى اليوم التانى بقى ماله كمان
ياسيدى 21 مارس عيد الام يعنى المفروض حتجيب هديه لامى ولامك
طيب انا حجيب هديه لامى دى مفهومه لكن حجيب هديه لامك ليه وهى ميته اساسا
طيب وايه يعنى ما انا وامى واحد
ولما انتم واحد ايه اللى مخليك هنا وسايباها تروح لواحدها كان واجب عليك تروحى تسليها فى السكه
يعنى عايزنى اموت ياسطوحى
لا اموت انا احسن جايز ارتاح وجايز اخش الجنه وساعتها اضمن انى ما عدتش حشوفك تانى هههههههههههههههه
ليه وهو انا يعنى حخش النار ياسطوحى
وهو انت عملتى ايه فى دنيتك يخليك تخشى الجنه يا محاسن
والله كفايه عيشتى معاك تدخلنى الجنه من غير حساب مش كفايه مستحملاك
يعنى كده يا محاسن هو انا حارمك من حاجه
ماتسيبنى كاتمه فى نفسى وساكته احسن
لا وتكتمى ليه ده حتى غلط على صحتك بعدين يجرالك حاجه وتروحى مننا ونحتاس من غيرك
المهم ما قلتليش حتجيبلى ايه هديه فى الفلنتاين وعيد الام بقى ياسطوحى
ياوليه اتلمى انت شايفانا ماشيين على الاد اليومين دول وبتفكرى فى الهديه
والنبى ياسطوحى ما تكسفنى
بقولك ايه مش ناقص وجع قلب سيبينى فى حالى الله يخليك
والنبى ياسطوحى والنبى
طيب يعنى انت بتفكرى فى ايه او نفسك فى ايه
نفسى مثلا فى خاتم او اسوره
لا دا انت بتدورى على خراب بيتك
ليه يعنى ياسطوحى هو خساره فيا
انا حوافق بس بشرط
ايه هو ده بقى
ما تولديش السنه دى
نعم يا اخويا
مهو لو جبتلك خاتم وللا اسوره يبقى ما حيبقاش معايا فلوس لمصاريف الولاده ابقى اعمل ايه
ابقى بيعهم واصرف من تمنهم
يعنى هو وجع قلب وبس انت هبله يا بت
ليه يعنى
يا وليه انت عملتى زى المثل اللى بيقول (اللى معاه قرش محيره يجيب حمام ويطيره)اهو انا حجيب دهب واغيره
انا والله عارفه من الاول انك مش حتوافق
ياشيخه وجبتى النصاحه دى منين
انا غلطانه انى قعدت واتكلمت معاك
والله انا اللى غلطان انى اتجوزتك من اساسه
كده طيب والله ما انا عدت مكلماك بقى
يافرحة قلبى زغرطى يا اما
طيب ياسطوحى والله ما حنسا هالك
ههههههههههههههه اخيرا عرفت احرق دمك ياشيخه

وطبعا كان هاين عليه يعمل فرح عشان عرف يحرق دم محاسن
وبكره بقى نكمل عشان انا عايز انام سامحونى
الى لقاء





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

SAAD.BASHA

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 29

مـــــزاجى : الحمد لله

عدد مساهماتى : 1655

تاريخ ميلادى : 03/02/1989





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر   الإثنين يناير 24, 2011 9:19 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

تسلم ياأبو حمزة ياعسل والله حلقاتك كلها فلة

فلنتينو دة لازم يضبتها بردة ياعم هههههههههههههههه

بيقولها متولديش السنادى ههههههههههه





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

redaaswelam

avatar

...::|برمبالى أساسى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عدد مساهماتى : 856





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر   الثلاثاء يناير 25, 2011 12:39 am

هههههههههههههههههههههههاااااااااااااااىىىىىىىىىىىى
صدقنى انى من زمان ماضحكتش بجد اليوم ضحكت كتير الله يصلح حالك ياابوحمزه
والله ممتاز وكمل ورجائى عدم التوقف او الكسل لانه كله بيتابع حلقاتك وان شاء الله
توصل العالمية بها وزى ما اسعد الجميع بها ربنا يسعدك ياابوحمزه





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر   الثلاثاء يناير 25, 2011 5:01 pm

SAAD.BASHA كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

تسلم ياأبو حمزة ياعسل والله حلقاتك كلها فلة

فلنتينو دة لازم يضبتها بردة ياعم هههههههههههههههه

بيقولها متولديش السنادى ههههههههههه


دايما مشرفنى بمرورك يا عم سعد
هههههههههههههه
وبتسعدنى اكتر بتعليقاتك الجميله





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر   الثلاثاء يناير 25, 2011 5:06 pm

redaaswelam كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههاااااااااااااااااااااااىىىىىىىىىىىىىىىى
صدقنى انى من زمان ماضحكتش بجد اليوم ضحكت كتير الله يصلح حالك ياابوحمزه
والله ممتاز وكمل ورجائى عدم التوقف او الكسل لانه كله بيتابع حلقاتك وان شاء الله
توصل العالمية بها وزى ما اسعد الجميع بها ربنا يسعدك ياابوحمزه

ربنا يكرمك يا ابو احمد انا مبسوط قوى والله لمتابعتك المستمره

والله انا غصب عنى عندنا شوية ضغط فى الشغل وما فيش وقت بس هحاول دايما اكون متواجد ان شاء الله

وبعدين حنوصل العالميه على ايه على السطوحى الغشيم وللا مراته اللبط انت لو بصيت حواليك يا ابو احمد حتلاقى 1000 سطوحى و1000000 محاسن وربنا يستر علينا

شكرا على متابعتك ومرورك المستمر





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر   الأربعاء يناير 26, 2011 7:02 pm

شكل الحلقه دى من اليوميات مش عجباكو

انا نفسى اعرف بس ايه اللى بيعجبكو فى الحلقات
بتحبو الكوميديا وللا بتحبو الدراما
وايه اللى تحبو اركز عليه فى اليوميات عشان اكتب حاجه تكون على مزاج الجميع
لانى لو ما عرفتش اللى بتحبوه مش حقدر اكتبه
وارجو المشاركه بالاراء والاقتراحات
واشكر الجميه
ابو حمزه 2





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

THEKNIGHT

avatar

...::|برمبالى نشيط|::...



جـنـسـى : ذكر

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عدد مساهماتى : 603





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر   الأربعاء يناير 26, 2011 7:21 pm

خليك زي ما انت اكتب اللي ييجي على بالك متسالش ومتحاولش تعرف علشان قلمك يفضل شغال لا يميل لطرف على حساب الاخر
لكن مع التنويع
وطبعا اللي على راسه محاسن ي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هههههههههههههه
وزي ما انت قولت كل بيت فيه محاسن وجوز محاسن
ليس افتراء على الحريم لكن دا طبع فيهم بعيد عنك
هههههههههههههه
انا عارف اني مش هنام في البيت بس مش مشكله
تبقى تعملنا حلقة عن محاسن لما عملت دكر وطردت جوزها من البيت
ههههههههههههههههههههه
تقبل مرور
للعلم هذه اول حلقة اقراها وسوف ارجع لما سبق بس شوف هتدفع كام





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

هاني البسطويسي



...::|برمبالى مميز|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عدد مساهماتى : 545





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر   الأربعاء يناير 26, 2011 9:56 pm

جميع الحلقات مميزة ياجمل
كمل الحلقات زي ماهي لان جمالها في بساطتها وترابطها ماتفكرش في رأي حد علشان ماتبوظهاش
بالتوفيق ياجمل






 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

SAAD.BASHA

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 29

مـــــزاجى : الحمد لله

عدد مساهماتى : 1655

تاريخ ميلادى : 03/02/1989





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر   الجمعة يناير 28, 2011 3:11 am

ابوحمزه الجمل كتب:
شكل الحلقه دى من اليوميات مش عجباكو

انا نفسى اعرف بس ايه اللى بيعجبكو فى الحلقات
بتحبو الكوميديا وللا بتحبو الدراما
وايه اللى تحبو اركز عليه فى اليوميات عشان اكتب حاجه تكون على مزاج الجميع
لانى لو ما عرفتش اللى بتحبوه مش حقدر اكتبه
وارجو المشاركه بالاراء والاقتراحات
واشكر الجميه
ابو حمزه 2



عاوزين الاثنين ياابوحمزة الكوميديا والدراما





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر   الجمعة يناير 28, 2011 5:56 pm

توفيق العوضي كتب:
خليك زي ما انت اكتب اللي ييجي على بالك متسالش ومتحاولش تعرف علشان قلمك يفضل شغال لا يميل لطرف على حساب الاخر
لكن مع التنويع
وطبعا اللي على راسه محاسن ي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هههههههههههههه
وزي ما انت قولت كل بيت فيه محاسن وجوز محاسن
ليس افتراء على الحريم لكن دا طبع فيهم بعيد عنك
هههههههههههههه
انا عارف اني مش هنام في البيت بس مش مشكله
تبقى تعملنا حلقة عن محاسن لما عملت دكر وطردت جوزها من البيت
ههههههههههههههههههههه
تقبل مرور
للعلم هذه اول حلقة اقراها وسوف ارجع لما سبق بس شوف هتدفع كام

شرفتنى يا باشا
ويارب تعجبك باقى الحلقات وتتابع معايا على طول
وبعدين انا لو عملت من محاسن دكر يبقى السطوحى حيبقى............... لا مؤاخزه يعنى
يرضيك يبقى فى راجل برمبالى كده

وبعدين ما تغلطش فى محاسن يا عم دى من الحكومه وربنا يكفيك غضب الحكومه
هههههههههههههههههههههههه





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر   الجمعة يناير 28, 2011 5:58 pm

هاني البسطويسي كتب:
جميع الحلقات مميزة ياجمل
كمل الحلقات زي ماهي لان جمالها في بساطتها وترابطها ماتفكرش في رأي حد علشان ماتبوظهاش
بالتوفيق ياجمل



شكرا اخى هانى على الكلمتين دول وربنا يوفقنى واكمل بس النت عندى بعافيه اليومين دول ومش قادر اكتب حلقه جديده

وربنا يوفقنى واقدر ارضى كل الازواق ان شاء الله





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر   الجمعة يناير 28, 2011 6:01 pm

[/quote]



عاوزين الاثنين ياابوحمزة الكوميديا والدراما
[/quote]

انت تؤمر يا عم سعد وكل سنه وانت طيب ياريس وعقبال 100 سنه





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
  

 

  
 كلمات دلالية كلمات دلالية
يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن .. الحلقه الثانية عشر
 Konu Linki رابط الموضوع
 
  
Powered by ahlamontada ® phpBB
Copyright © 2009- 2014, Shabab Bermbal & Alriyad
حقوق التأليف والنشر © 2014 shabab-bermbal.com جميع الحقوق محفوظة
للتواصل المباشر مع الإدارة أو طلب المساعدة : i.eltouhami@yahoo.com
جميع المواضيع والمشاركات المكتوبه لا تعبر بالضروره عن وجهة نظر الموقع وإنما عن وجهة نظر الاعضاء وكاتبها

PageRank 

Alexa Certified Traffic Ranking for shabab-bermbal.com