الرئيسيةبحـثالتسجيلالمجموعاتدخول

نتشرف بزيارتكم
سيتم التحويل خلال 10 ثوانى


 

    منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad :: •.♥.•°¨'*·~-.¸¸,.-~ واحة الإبداع الحر ~-.¸¸,.-~*'°•.♥.•° :: !{ إبداع القصة والمقال ..

  
شاطر | 
 
 

 يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعمحتوى الموضوع

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر   الأربعاء مارس 30, 2011 7:22 pm

اخوتى اعضاء منتدانا الغالى متابعى يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الان موعدكم مع حلقة جديده من اليوميات ارجو ان تنال اعجابكم

فالان موعدكم مع الحلقه رقم


18

اخوتى الاعزاء بعد ما انتهت الثوره والناس عرفت مين معاهم ومين عليهم وفاق كل اللى كان متلخبط بين ان كان اللى فى ميدان التحرير بيهدمو البلد وللا عايزين يصلحوها وبقت الاحوال هاديه فى البلد (برمبال)
وحست الناس شويه بالامان والحكومه الجديده مسكت البلد وبتحاول تعمل اللى الناس عايزاه


وكالعاده عمكم السطوحى فى الغيط هو والحاج السيد ابو احمد وزى ما اتعودنا دايما بيشتغلو وهم بيتكلمو
ونشوف ايه الحوار اللى حصل

ياترى يا حاج سيد الايام الجايه دى مخبيه لينا ايه
والله العلم عند الله بس انا حاسس ان اللى جاى ان شاء الله حيبقى احسن
ياريت يا حاج سيد والله خلى الغلابه يعرفو يعيشو فى البلد دى
على رايك والله ياسطوحى الغلابه فى البلد دى مش عايشين انت مش بتشوف اللى فى التليفزيون مع اسمه ايه ده اللى بيقدم برنامج اسمه واحد من الناس بيجيب الناس عايشه ازاى
والله يا حاج سيد انا لما بشوف اللى هو بيجيبهم دول انا ببوس ايدى وش وضهر
يا اخى والله حاجه تقطع القلب
الله يكون فى عون الناس يا سطوحى ان شاء الله
انا حاسس كده يا حاج سيد اننا لو كنا فضلنا كمان كام سنه كده كنا زماننا بقينا زيهم
على رايك ياسطوحى شوف الاسعار عامله ايه اليومين دول الكيماوى والتقاوى والمبيدات
والاهم يا حاج سيد ان لما تيجى تبيع المحصول ما تعرفش تبيعه وتبيعه بكام
لازم حتخسر فيه ياسطوحى
بس انا سمعت فى الاخبار امبارح يا حاج سيد ان الحكومه الجديده دى بتاعة احمد شفيق بيقولو انهم حيعدلو المسائل دى
ياريت ياسطوحى ويرجعونا لايام زمان بقى
ايوه فاكر ايام الجنزورى يا حاج سيد
والله كانت ايام حلوه بس اهو الراجل لما بدا يظبط البلد شويه مشوه من الحكومه
مهو الحلو فى بلدنا يا حاج سيد مالوش مكان
طيب انت عرفت اخر الاخبار كمان ياسطوحى
خير
انت عرفت ثروة مبارك كام
اكيد ملايين
ههههههههههههه ملايين ياسطوحى ليه هو لسه عيل صغير
يعنى ايه يا حاج سيد
يعنى ثروة مبارك ياسيدى بيقولو طلعت ( 000 000 000
70انا عرفت اكتبه صح)70 مليار دولار
كم يعنى كام دول
يعنى 70 الف مليون
يا خراب البلد وابن ............بيقول البلد مافيهاش فلوس
وغيره كمان جمال ابنه برده مش عارف كام مليار والحوت الكبير بقى احمد عز
احمد عز ده ربنا حينتقم منه
اهو مسكوه هو وكام واحد بس ياترى حيعملو معاه ايه وحتوصل لايه
انت تعرف مين اللى نفسى اشوف فيه يوم يا حاج سيد
مين يا سطوحى
وزير الداخليه
اه ربنا ينتقم منهم كلهم وبالذات ده ساب البلد للبلطجيه يخربو فيها ويقتلو فى الناس كانهم فراخ
انت شفت الفيديو بتاع العربيه اللى كانت ماشية بتدوس على الناس
دول عربيات يا سطوحى تعرف العيال بيقولو شافو على النت فيديوهات كتير زى دى وكذا عربيه مش عربيه واحده
بس حيكون مين اللى ورى الحكايات دى يا سطوحى
حيبان يا حاج سيد حيبان اليومين دول مافيش حاجه بتستخبى
على رايك والله يا سطوحى بس اليومين دول لو عايز تعرف كل حاجه تعرفها من على النت
طيب ونعرفها ازاى
تجيب كمبيوتر وتوصل نت واكيد العيال حيعرفو يشغلوه
ما حينفعش اليومين دول محاسن قربت تولد وحكون فى احتياج كل تعريفه
ربنا ينتعها بالسلامه اهو الواد اللى جاى ده حيبقى احسن واد فى عيالك ياسطوحى
اشمعنى يعنى
حيبقى هو الوحيد فيهم اللى ما حيشوفش مبارك
على رايك والله
هههههههههههههه والله الواحد ما هو عارف يضحك وللا يبكى
ياسيدى اضحك دول حتى اللى فى ميدان التحرير كانو بيقولو نكت
ما هو احنا كده يا سطوحى يبقى الواحد فى عز همه وبرضه يضحك
ايوه والله يا حاج سيد اضحك للدنيا تضحكلك

وروحم كل واحد على بيته والضحكه مرسومه على شفايفهم
ومع الضححكه دى تيجى نهاية الحلقه مع وعد بتكملة الاحداث فى الحلقات القادمه ان شاء الله

انتظرونى





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

العنقاء

avatar

...::|برمبالى جديد|::...



جـنـسـى : انثى

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

مـــــزاجى : ب ا ي ح

عدد مساهماتى : 71





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر   الأربعاء مارس 30, 2011 9:45 pm

حلقه مميزة يابو حمزة تسلم ايدك
وفى انتظار الجديد
ويارب الايام الجايه تبقى احلى من اللى فاتت





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

redaaswelam

avatar

...::|برمبالى أساسى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عدد مساهماتى : 856





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر   الخميس مارس 31, 2011 1:40 am

ميه ميه ياحاج الله يعينك على التواصل اهى الاحداث كترت اهيه معدلكش حجه يعنى ماطولش
متنعسناش جنبك انته عارف احنا بنستنى اليوميات دى ومشكوووووووووووور على ذلك





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر   الخميس مارس 31, 2011 3:49 pm

العنقاء كتب:
حلقه مميزة يابو حمزة تسلم ايدك
وفى انتظار الجديد
ويارب الايام الجايه تبقى احلى من اللى فاتت


شكرا على مرورك عنقاء
ويسعدنى متابعتك لليوميات





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر   الخميس مارس 31, 2011 4:04 pm

redaaswelam كتب:
ميه ميه ياحاج الله يعينك على التواصل اهى الاحداث كترت اهيه معدلكش حجه يعنى ماطولش
متنعسناش جنبك انته عارف احنا بنستنى اليوميات دى ومشكوووووووووووور على ذلك


شرفتنى يا عم رضا
وانا ما بتاخرش بمزاجى يا عم والله ظروف الشغل وكمان المزاج
هههههههههههههه
ان شاء الله ححاول ما اتاخرش عليكم باذن الله





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

فاطمة

avatar

...::|المشرفة العامة|::...



جـنـسـى : انثى

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

مـــــزاجى : رومانسى

عدد مساهماتى : 3771





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر   الجمعة أبريل 01, 2011 12:39 pm

شكرا لتميزك أخى الفاضل(أبـــو حـــمــزة الجمل)،ربطت فى الأحداث بين القديم والتطورات الحالية،أرى فى الحوار وجهات نظر خاصة وأتمنى من الله تحقيقها،فهى بالتأكيد مطلب لآغلب الشعب المصرى،فما السطوحى الا شخصية من داخلنا،نعبر بها عن الرأى العام،دامت لنا ابداعاتك،ودام السطوحى رمز لأحلام البسطاء،فى انتظار الجديد دائما.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر   الجمعة أبريل 01, 2011 8:52 pm

فاطمة كتب:
شكرا لتميزك أخى الفاضل(أبـــو حـــمــزة الجمل)،ربطت فى الأحداث بين القديم والتطورات الحالية،أرى فى الحوار وجهات نظر خاصة وأتمنى من الله تحقيقها،فهى بالتأكيد مطلب لآغلب الشعب المصرى،فما السطوحى الا شخصية من داخلنا،نعبر بها عن الرأى العام،دامت لنا ابداعاتك،ودام السطوحى رمز لأحلام البسطاء،فى انتظار الجديد دائما.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


اليوميات نورت باول زياره ليك اخت فاطمه
وان شاء الله اكون عند حسن ظنك وظن متابعى اليوميات ان شاء الله
مع جزيل الشكر لمرورك العطر





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

nonacool

avatar

...::|برمبالى جديد|::...



جـنـسـى : انثى

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 22

مـــــزاجى : 00L)

عدد مساهماتى : 219

تاريخ ميلادى : 01/01/1996





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر   السبت أبريل 02, 2011 5:54 pm

فعلا جميلة اوي اليوميات دى انا اول مرة اشوفها بس بعد ما قرأت مأكد هتابعها دايما





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر   السبت أبريل 02, 2011 6:03 pm

nonacool كتب:
فعلا جميلة اوي اليوميات دى انا اول مرة اشوفها بس بعد ما قرأت مأكد هتابعها دايما

اهلا بكى اختى الكريمه متابعه لليوميات
لكن ان احببتى متابعة اليوميات عليك قراءتها من اولها كى تكون الاحداث متسلسله ويكون عندك معلومات عن الاشخاص الموجودين فى اليوميات


شرفنى مرورك ويشرفنى متابعتك
ابو حمزه 2





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

فيروز

avatar

...::|برمبالى جديد|::...



جـنـسـى : انثى

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 25

مـــــزاجى : fine

عدد مساهماتى : 163

تاريخ ميلادى : 01/05/1993





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر   السبت أبريل 02, 2011 6:44 pm

شكرا لك ابو حمزة الجمل لتميزك وابداعك وقدرتك علي ربط الاحداث بمانعيشه هذه الأيام بجد جميلة جدا انافي انتظار كل ماهو جديد من ابداعاتك تقبل مروري





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ابوحمزه الجمل

avatar

...::|برمبالى برونزى|::...



جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :

جنسيتى :

هــــوايتى :

وظــيفتى :

عــــــمرى : 34

مـــــزاجى : ب أ م أ ح

عدد مساهماتى : 1768

تاريخ ميلادى : 01/01/1984





معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabab-bermbal.com/rss http://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: رد: يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر   السبت أبريل 02, 2011 7:11 pm

فيروز كتب:
شكرا لك ابو حمزة الجمل لتميزك وابداعك وقدرتك علي ربط الاحداث بمانعيشه هذه الأيام بجد جميلة جدا انافي انتظار كل ماهو جديد من ابداعاتك تقبل مروري

اشكرك اختى العزيزه على كلماتك الرقيقه
وانصحكى وانصح كل من بدا متابعة اليوميات قريبا بقراءة الحلقات الاولى من اليوميات ليحصل على تسلسل الاحداث وعلمه بابطال الحلقات


واخيرا كيف لا اقبل مروركى اختى الكريمه
فمروركى يزيدنى شرفا

ابو حمزه 2





 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
  

 

  
 كلمات دلالية كلمات دلالية
يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , يوميات السطوحى الغشيم ومراته محاسن:الحلقه الثامنة عشر
 Konu Linki رابط الموضوع
 
  
Powered by ahlamontada ® phpBB
Copyright © 2009- 2014, Shabab Bermbal & Alriyad
حقوق التأليف والنشر © 2014 shabab-bermbal.com جميع الحقوق محفوظة
للتواصل المباشر مع الإدارة أو طلب المساعدة : i.eltouhami@yahoo.com
جميع المواضيع والمشاركات المكتوبه لا تعبر بالضروره عن وجهة نظر الموقع وإنما عن وجهة نظر الاعضاء وكاتبها

PageRank 

Alexa Certified Traffic Ranking for shabab-bermbal.com