منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Forumh11

منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad :: •.♥.•°¨'*·~-.¸¸,.-~ المنتدى الإسلامى ~-.¸¸,.-~*'°•.♥.•° :: !{ إسلاميات بلدنا ..

لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Forumh12
 لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Forumh15   لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Forumh17
شاطر | 

لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Forumh11

لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعمحتوى الموضوع

أبو خالد

أبو خالد

...::|المراقب العام|::...

جـنـسـى : ذكر

بــــــلادى :  لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  212u10

هــــوايتى :  لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Sports10

وظــيفتى :  لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Accoun10

عــــــمرى : 52

عدد مساهماتى : 4528

تاريخ ميلادى : 22/01/1972

http://www.shabab-bermbal.com/rss https://www.facebook.com/shabab.bermbal

مُساهمةموضوع: لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر     لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Coffee10الجمعة يونيو 15, 2012 4:51 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
( إنما يعمر مساجد الله من آمن بالله واليوم الآخر وأقام الصلاة وآتى الزكاة
ولم يخش إلا الله فعسى أولئك أن يكونوا من المهتدين )
صدق الله العظيم
للتيسير على كل من يرغب
من أبناء برمبال القديمة و الرياض المخلصين وفاعلى الخير
للتبرع
لبناء مسجد الشيخ سطوحى
نقدم لكم
رقم الحساب
فى

بنك مصر فرع منية النصر
وهو
28033000017270

سارعوا

عدل سابقا من قبل أبو خالد في الخميس يونيو 21, 2012 7:23 am عدل 1 مرات

أبو خالد

أبو خالد

...::|المراقب العام|::...

بــــــلادى :  لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  212u10

هــــوايتى :  لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Sports10

وظــيفتى :  لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Accoun10

عــــــمرى : 52

عدد مساهماتى : 4528

تاريخ ميلادى : 22/01/1972

مُساهمةموضوع: رد: لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر     لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Coffee10الإثنين يونيو 18, 2012 8:50 am

رقم الحساب
فى

بنك مصر فرع منية النصر
هو
28033000017270

عدل سابقا من قبل أبو خالد في الخميس يونيو 21, 2012 7:23 am عدل 2 مرات

Gamal

Gamal

...::|برمبالى نشيط|::...

جنسيتى :  لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Egypti10

وظــيفتى :  لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Profes10

عدد مساهماتى : 623

مُساهمةموضوع: رد: لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر     لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Coffee10الإثنين يونيو 18, 2012 4:06 pm

هل المسجد كله سيبنى بالجهود الذاتية أم وزارة الأوقاف ستمول البناء؟
نريد معرفة كل هذه التفاصيل و يكون الناس على علم بما يجري حولهم.
هل المسجد القديم كان يستحق الهدم و لم يعد يصلح للعبادة و من صاحب هذا القرار؟؟؟؟
هل استشاروا اهل البلد في ذلك الموضوع؟؟؟؟

لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Forumh12
 لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Forumh15   لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Forumh17

كلمات دلالية كلمات دلالية
لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر , لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر منتدى شباب برمبال القديمة والرياض | Shabab Bermbal & Elriad , لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر
 Konu Linki رابط الموضوع

لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Forumh11 لحظة من فضلك: اللى عاوز يتبرع لبناء مسجد الشيخ سطوحى..ده رقم الحساب فى بنك مصر  Forumh12